středa 7. března 2018

Pytlíková výměna II.

aneb Co dalšího jsme vybalili z kouzelné krabice (tipy pro 23-24 měsíců)

Přestože Vánoce přinesly spoustu nových hraček, tak najednou v tomto období u nás proběhlo několik změn. Jednak začaly konečně!! barvy - takže první možnost, jak rozšířit hrací arzenál. A za druhé Raubíř jednoho dne se mnou uklízel v patře, kde pro něj mám spoustu hraček schovaných a sám si je vylovil a začal používat. Tudíž jsme z naší kouzelné montessori krabice vytáhly další poklady, které doplnily naši už tak totálně přeplněnou poličku.

Geoboard s kroužkama - hurááááá
I když o této hračce jsem psala už dříve, tak teprve teď začala být hodně žádaná. My máme velký geoboard a v rámci pytlíkové výměny přišel malý, cestovní na 15 kolíčků z jedné strany a 9 z druhé. Paní k tomu navíc vymyslela asi 1000 další možných rozšiřováků, takže zábava je až do 10 let zaručena. Nicméně - u nás začal geoboard frčet hlavně díky kroužkům, které se navlékají na ty kolíčky. Raubíř si z toho udělal hru po svém - dává kolíčky a když k nim uvidí i kroužek, přidá kroužek. Sháněla jsem další kroužky, aby bylo pro všechny kolíčky, ale bohužel. Mám tu sice 2 pytlíky kroužků, ale barevně to nevyšlo. O další zábavu se postaral tatínek, když dítěti vysvětlil, jak se hází kostkou. A kupodivu to Raubíře baví ještě víc, i když občas ho přistihnu, že švindluje a nehází, ale pokládá kostku tak, aby tam, padla barva, kterou chce zrovna dávat... No a i když už vzal na milost i ten veliký, tak stejně víc jak cca 15 kolíčků nenaskládá.


Skládání tvarů
Myslela jsem, že tohle pochopí až mnohem později, ale omyl! Myslím, že jsem to naopak měla vytáhnout mnohem dříve! Skládání tvarů je parádní aktivita. Jen teda u nás jsou v kurzu pouze dopravní prostředky, takže dokola skládáme loď a autíčko, ty ostatní předlohy moc nevyužíváme. A jsem teď strašně líná vymyslet další, ale třeba... jednou... No uvidíme :-).




Dešťová hůl
Tuhle hračku jsme asi mohli vytáhnout mnohem, mnohem dřív, ale nějak na ni nepřišel pravý prostor. A v podstatě ani teď vlastně nevím, jak si s ní hrát. Raubíř ji používá jako další z hudebních nástrojů, ale obecně všechny hudební nástroje se u nás vytahují velice sporadicky. Maminčino falešné zpívání je pro jeho uši asi příjemnější než vlastní mlácení do xylofonu či pískání na flétnu.


Inspirovalo vás něco? Máte nápad jak ještě některé aktivity vylepšit? Sem s tím!! Moje hlava občas začíná stávkovat a nedává nové nápady.

Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka