neděle 22. října 2017

Testujeme #10

Plním další resty - tentokrát pro facebookovou skupinku Nosíme děti, která pravidelně vypisuje testování spousty věcí. V letošním roce jsem si toho vybrala opravdu hodně a obzvlášť přes prázdniny se u nás pošťáci potkávali ve dveřích a jen předávali krabice. Aby toho nebylo v jednom příspěvku moc, tak jen šátky. Všechny byly ve velikosti 6, což je přesně naše velikost, abych uvázala kříž s kapsou.





Didymos Indio Rubín mandarinka
K této značce mám trochu srdcový vztah, protože to byl jeden z našich prvních "lepších" šátků, které jsem měla. Naše žluté bavlněné elipsy se ale po roce na Moravě vrátily zpět do Prahy a tam teď dělají radost miminku a mamince (aspoň v to doufám :-)). A protože na nosících skupinkách se pořád moc vychvaluje Indio, tak v testování padal jasná volba na zkoušku tohoto šátku. 
Byla jsem moc příjemně překvapená, když k nám dorazil. Šátek měl jednak nádherné mandarinkové barvy, ale hlavně byl tenoučký a přitom krásně nosný. Musím říct, že to byl jeden z mála testovacích šátků, které jsme nosili po celou testovací dobu, protože mě opravdu uchvátil! Složení je 100% bavlna a přitom teda unesl 9 kg bez problémů. I když je fakt, že jsem se naučila (konečně) roztahovat pruhy, takže se tím nosnost šátku zvyšuje :-). Hodně těžce se nám s ním loučilo. No, další, co je na seznamu, kdyby náhodou....

Uspávací šátek...

Didymos Lisca Himberee
Další Didymos, který jsme doma přivítali, byl růžovoučký, úplně na holčičku. Raubíř ale ještě neumí barvy a když tak ty fotky před ním nějak utajím :-). Opět 100% bavlna, ale tentokrát něco úplně jiného. Šátek je docela tuhý, na to, že už ho měla řada testovaček. Jako, uváže se, drží, dítě z něj nevypadne, takže vlastně splní vše, co se od šátku očekává, ale mě nenadchnul. Určitě za to může i ta růžová barva, asi nikdy nebudeme velké kamarádky. Musím říct, že na fotkách vypadá ten šátek mnohem hezčeji, než jaký je v reálu. 

Natibaby RAINBOW VIOLET  
Pokud si dobře pamatuji, tak tohle byl náš první Natibaby. Moc jsem šátkům, které mají jednu stranu krásnou a druhou jednobarevnou bez vzoru nepřišla na chuť. Působí to na mě jako taková "obyčejná látka" a já mám raději, když tam vidím nějaký vzor - i když nějakému tkaní houby rozumím a vůbec nevím, jak to funguje. Vzhledově moc krásný šátek, na jarním sluníčku se leskl a překrásně měnil duhové barvy. Navíc se mně líbilo, že byl tenký, hezky se dotahoval a dobře se s ním celkově vázalo. Vzhledem k neustálému nošení batohu opravdu hodně oceňuji šátky dělající malé uzlíky a to tenhle opravdu splnil. 9 kg, dvě hodiny a žádný problém! Navíc to byl první šátek, který měl příměs konopí (složení 60 % bavlna, 40 % konopí).





Vatanai Syringa
Značku Vatanai miluji. Kromě toho, že je to česká značka a za všemi jejich šátky je neuvěřitelný příběh, tak to byl náš první šátek. S ním jsem se naučila všechno, co se vázání týče. Už je pryč, protože ho prostě nehradily jiné skvosty a jiné vatanaie :-). Syringa mezi nimi bohužel není. Sehnat tenhle šátek v té správné velikosti je docela kumšt, ale kdyby se někde objevil, tak bych snad manžela musela uprosit. Tohle bylo pro mě něco neskutečného. Jednak se mně hodně líbí labyrintové vzory a pak ta kombinace modro-fialovo-nádherné růžové. Muži můj, pokud čirou náhodou čteš tenhle článek, tak přesně víš, po čem toužím na Vánoce (pozn. vím, že to nečte...). Složení 48 % bavlna, 8 % bambus, 14 % len a 30 % viskóza. Unesl Raubíře bez problémů, vepředu i na zádech, žádná kila jsem necítila... Neřezal, neškrábal, prostě byl úžasný na omak i na nošení. Jen jsem cítila velký smutek, když jsem ho odnášela na poštu. Nevím, zda mě něco takhle uchvátilo.. Vlastně jo, našly by se další, ale nemají tu značku Vatanai.




Tak pro dnešek stačí. Další nádhery zase jindy, ať toho tady nemám moc :-).
Nošení zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka