čtvrtek 13. července 2017

Překonávám sama sebe

A to prosím doslova a v neskutečných sférách. Protože, světe div se, já jsem usedla k šicímu stroji a něco hmatatelného a zdá se i použitelného vytvořila. Minimálně to stále drží při sobě a funguje tak, jak má. Ale abych si neupřela zásluhy, tak rozhodně to bylo díky skvělé lektorce a radě a pomoci spousty dalších šikovných a šití znalých švadlenek.

A jak jsem se k tomu vlastně dostala?

Můj muž už několikrát podotkl, že jsem ostuda, protože o přišití suchého zipu ke stínítku do Raubířova vozíku musel potupně jet požádat švadlenu. Nebo musel požádat svoji maminku (tedy tchýni), aby mu zašila rozpáranou kapsu u kalhot. Či dokonce jet za svojí babičkou, aby vyspravila já už ani nevím co. Bohužel, já přišiji pouze knoflík a i to zvládnu pokazit. Nedávno tu špekuloval, že když mám teď tu "dovolenou", tak bych mohla zkusit se něco nového naučit a že když jsem dokázala vyrábět celkem hezké náušnice (ehm, ehm, děkuji...), tak že bych nemusela být až tak marná a třeba bych mohla se naučit šít.... a jednou ušít aspoň pytlík na bylinky nebo Raubířovy pytel na boty. No, razím zásadu, že raději podpořím šikovné švadlenky na fleru, takže jsem spíš zvažovala, že zase začnu vyrábět ty náušnice..
Pak mně moje kamarádka poslala foto sukní, které zvládla jen tak z ničeho nic ušít. Přiznám se, že to jsem se již zastyděla a začala přemýšlet, zda bych tedy se svojí totální šicí neschopností opravdu neměla už začít něco dělat. Napadlo mě kontaktovat jednu skvělou paní, která krásně a dokonale šije, jestli třeba nedělá kurzy šití. A i když nedělá přímo kurzy šití, tak mě nasměřovala kudy kam a já vyrazila na první kurz.

Kurz Pastelkovník probíhal v zázemí RC Matáta pod vedením úžasné paní lektorky Martiny z Ušito pro prcky. Pod jejím vedením jsem si i já, naprosté kopyto, vyrobila a odnesla si nádherný pastelkovník. Nejenže paní lektorka byla milá, příjemná a se vším ochotně poradila, zvládla vyřešit různé šmodrchy a cucky, odstranit zádrhely, ale hlavně nás navést co a jak. Nebudu zde schválně popisovat postup výroby - buď si jej najděte, nebo ještě lépe, jděte na kurz. Nicméně já osobně vám řeknu, že z fleku bych si pastelkovník vytvořila podle tohoto kurzu i teď doma. Bohužel, nemám zatím šicí stroj a ani jednu z potřebných komponent. No možná tu gumu jo :-). 

Výsledný výtvor (prosím bez kritiky, mám z něj vážně radost!)






Těším se na příští cestování s nerozházenými pastelkami :-). Jinak ano, v originále to jednou bude patřit Raubířovi, ale než doroste do pastelkovacích let, tak si budu svůj výtvor užívat!

Mějte krásný den,
Geokačerka

P.S. Pokud pro vás představa mě sedící u šicího stroje je něco jako vidět na vlastní oči marťana, tak příště se nechám zvěčnit. Protože tohle bude rozhodně patřit do rodinného alba. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka