středa 25. ledna 2017

Testujeme #2

Šátek Daiesu Jigsaw Tangerine - puclíky :-)


Dostali se nám do rukou puzzle. Příjemné, 100% bavlněné a díky okolnostem jsme měli možnost užít si je skoro 3 týdny. A tak jsme (si) užívali. Raubíř je lehké dítko, ale i jeho 8 kg bylo po delší době (cca hodina a půl nošení) poznat. Roztáhnutí pruhů by vše vyřešilo - by protože jsem na to líná a hlavně po hodině a půl se stejně v šátku vstává, takže co se budu namáhat :-).

Velky testovač
Trochu mně vadilo, že se šátek ne úplně příjemně dotahuje. Dost často se mně někde kus uvolňoval, což se mně normálně nestává a hlavně dělal takový velký uzel. Šátek zkoušela i kamarádka začátečnice, ale pro tu byl moc tuhý a malej se jí v tom nedařil dobře navázat. 

Nicméně nový šátek = nová výzva a tak jsme si s raubířem prubli nový úvaz - Poppin's hip carry. Dost se mu tam líbilo, měl příjemný rozhled a myslím, že na poprvé se úvaz celkem povedl.

No, možná mohl být víc na bok, když je to boční úvaz, že..
Děkuji Nesemese za možnost otestovat tento šátek. Vzhled super, puzzle nápad se mně hodně líbí, ale nespadá do kategorie "ten chci" :-).

Mějte krásný den a testování zdar,


Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka